vrijdag 16 november 2012

Kerstkaartenorganizer

Hebben jullie al nagedacht hoe je dit jaar je kerstkaartjes zult ophangen?
Op de site van Ariadne at home vond ik deze tips terug.

Aan een lampenkap:
Neem het frame van een lampenkap en versier die eventueel met band. Perforeer je kerstkaartjes en hang ze op met een mooi lint.




Als je er niet veel hebt kun je ze sorteren in een mooi bakje.
Ofwel ophangen in een grote lijst.




Maar dit gaat het bij mij worden:

Ophangen aan een brocante kast:
Je bevestigt lint aan de binnenkant van de kast en kan er dan je kaartjes aan vasthangen.
Ik weet wel nog niet of ik de passe- partouts zal maken. Of gewoon mijn kaartjes aan een lint zal nieten.
Dit zal jammergenoeg weer van het tijdschema afhangen.Ik zal het resultaat hier nog wel eens posten!



6 opmerkingen:

  1. Ik hang die meestal ook aan een lint met een wasspeld; om op te bergen, heb ik er nog eens een boekje van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aja leuke tip om er nadien een boekje van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je ons dat laat zien ... ik hang mijn gewoonlijk aan een lint in de hal daar passeer ik heel dikwijls:)
    misschien dit jaar aan de kast zoals bij foto 3.

    Nog een fijne zondag!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja he, ik vond het ook eens iets anders dan gewoon een lint aan de muur! Ik ga ook voor de kast dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ZO MOOI!!!!

    als je nog leuke kleertjes zoekt voor de kindjes: op mn blog vind je een code voor extra 10% korting ook op sales items!! zeker een kijkje nemen dus zou ik zo zeggen!
    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen